crusing m.m.

Skrivet: 2009-05-10 Kl. 21:41:28
Hallå där!:)

Idag har jag varit på drakborgen med Tina, Tea och Simon!
Var inte alls så kul som Ronja berättade att det skulle vara.. HAHA!
Men Tea var så blyg och lite halv trött så dom drog hem igen och
jag och älsklingen gick på birsta. han köpte 4 t-tröjer och en
vanlig tröja och ett par skor! :) Kommer inte på vad han köpte mer..
Men han köpte iallafall en tröja till mig :) Han är så söööt!!
Älsklings gubben<3<3

Efter de så drog vi hem till mig, men han åkte hem med engång till
hans pappa, men när vi kom hem så var tea och tina här, så då
lekte jag lite med tea, och hon var så mycket piggare hemma än på
drakborgen! :D

Sen blev det tv med mamma men jag somnade visst, men vaknade
för att se på wipe out, och sverige vann!! WIIIEEHH!!:D
Sen blev det en låååång dusch, Och nu ser jag på en film som går på
3;an.. verkar ganska bra, men mamma sa att den var jätte bra! :)


Igår så var jag på crusing i timrå med Elin, Erika och Stina. Och jätte
snälla Anna heed som körde pappas bil, och han var också med :)
Allting var jätte kul tills någon började lite för full och dumma ut mig
totalt, men vem bryr sig? inte jag! jag är van!!

Imrn blir det skopunkten och sedan så kommer jag hitta på något
jävligt kul med någon! kanske ny klippta simon! :D


simon och jag gillade drakborgen mer än Tea! :D
haha damp armen min då? :d Simon åker i full fart:D


jamen visst, de va kul! :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0