idag!

Skrivet: 2009-05-19 Kl. 22:37:24
hejhej!!
Idag har jag gjort mitt sista nationella matte prov, kan inte direkt
säga att det gick bra, men just nu orkar jag inte bry mig och vill
bara bli frisk! Men jag ska på skolan imrn för jag ska göra ett
matte prov, + att vi är ju ledig på torsdag och fredag.. Så jag kan
nog palla onsdagen!! Känner mig ganska pigg nu om man
jämför hur jag mådde förut!! :) Men efter skolan så ska jag vara
med Simon pluppen, och vi ska åka hem till honom och sova där,
men jag lär ju få kolla på när han håller på bygger och härja på i
deras kök, men det gör mig ingenting! haha! :D

Sitter och letar klänningar som jag kan ha på bröllopet i barcelona,
om ni vet av någon jätte fin klänning i färgen vit eller just rosa så
kan ni kan ni ju skriva och höra av er till mig :)

Idag har jag bara slappat efter provet, somnade en sväng och
sedan gick jag ut med hunden..Efter de så blev det att jag kollade
på tre prison break avsnitt!! :)
Mysigt mysigt!! :)
Men nu ska jag kolla på viva la bam och snacka lite med Simon
pluppen!! :) Sov gott alla korvar.. Själv så kommer jag ligga och
hosta i nåra timmar innan jag somnar.. haha! :D


varit med lillmamma idag! :)


lill älsklings pluppeeen! ^^,

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» rikke

varfor kan du inte ha klanningen som du hade nar du gick ur 9an?

den ar ju jatte fin tycker jag!

puss syns snart

Tidpunk: 2009-05-20 @ 12:32:31
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0