ig på nationella och vg på ett vanligt prov?

Skrivet: 2009-05-27 Kl. 22:45:31
hej folket!!
Idag fick vi reda på vad vi fick för betyg i nationella i matten, och
19p vad godkänt, och jag fick 12p !! :/ Så det blev ett ig för mig..
Men förra veckan så hade jag ett vanligt matte prov (de sista)
och det fick jag vg på !! :O Så jag kommer nog få minst G i slut
betyg, de sa iallefall min matte lärare! :)
SÅ NU BETHÖVER JAG ALDRIG MER HA MATTE!! SÅ JÄVLA SKÖNT.

Men idag har vi varit och kolla på ett hus på alnö, inte alls fint..
men efter de så kom tina och tea ner till oss och busade och åt
lite mat, men jag färgade håret, eller slingade de, så jag var inte
så mycket med tea idag..:( Men jag vetinte riktigt hur håret ser ut, om det
är bra eller dåligt, för det har itne trorkat än..

MEN DRA ÅT HELVETE VA BRA GRAYS VA IDAG!!!  FYFAN VAD JAG
BÖRJADE GRINA, BUUUHUUU!!!

jag grinade mer än vanligt, jag som alltid grina på grays, men idag så
grinade jag typ hela programet. HAH!:D tog bölade. haha tönt kajsa!!

Men Rikke? jag har äntligen hittat en klänning som jag ska ha på
bröllopet :) Det är en jeans kläninng, de låter kanske lite konstigt.. men
ska lägga ut en bild så småning om så ska du få se den. För jag
älskar deen! :)

Men nu ska jag se på playboy manison! :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0