lillhunden!

Skrivet: 2009-05-03 Kl. 23:21:53
tjena tjena!! :)
Idag har jag varit med Tina och bara chillat.. :)
men vi åkte till Jossan en sväng och bara snackade lite och drack
kaffe och dricka, Jag och jossan åt godis vilket Tina inte får göra..
Men vi drog hem till Tina för hon skulle käka och jag matade Tea
och gjorde nudlar själv och käkade.. MUMMAA!!:D

Men den dagen när jag och vickan skulle köpa en bikini så hittade
jag en efter jag hade testat typ 10 olika bikinisar.. Men den jag
hittade blev jag nöjd med och köpte !! :)

Sen blev de bara mys på Vickans altan med massa folk och kusin
Simon blev på fyllen och gick och la sig tidigt!! :)

MEN IDAG HAR VI KOLLAT PÅ EN HUND, SOM VI SKA KÖPA
TROR VI, ÅÅH. DEN ÄR SÅ VACKER JAG BLEV STÖRT KÄR
MED EN GÅNG!! :) en svart liten blandras, så otroligt vacker
fast den inte ens hade öppnat ögona.. Men jag och mamma ska dit
igen och kolla om två veckor igen.. Och om vi köper den så kommer vi
hämta den veckan efter midsommar eftersom vi ska till barcelona.
Men namnet just nu är Tindra eftersom det är en liten tjej, men vi få
se om vi hitta på något nytt namn, men kom med förslag! :)


Kommentarer
3 KOMMENTARER


» tessa

åh vilken söt en;) du måste komma å kolla på mina kissekattungar jU!:D

Tidpunk: 2009-05-03 @ 23:37:17
Bloggadress/URL: http://thereserosendahl.blogg.se/
» R

hon ska ju heta ROXY!



Älskar idg

Tidpunk: 2009-05-04 @ 11:29:51
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ida

Shit vilken sööt! Du kommer ju att bli ännu mer försälskad i den som 2 veckor. Då är den ju ännu sötare! Åh, vad avis jag bliir!! ihihi :D

Tidpunk: 2009-05-04 @ 17:35:43
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0