vad ska man säga?

Skrivet: 2009-05-05 Kl. 18:51:06
..den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, men jo
tyvärr så håller jag på dö av längtan, jag vill ha min lilla vovve nu!!
Min lilla Tindra..hihi!! :)

Men idag har jag varit på skopunkten, var ganska lite folk idag, men
dagen gick ganska fort ändå.. Hade ganska kul också, sprang runt
och testade massa skor, och självklart så blev jag helt såld i ett par
svarta tygskor, men hög sula om man jämför med alla andra,
så jag köpte ett par svarta tygskor, och ett par andra lite "finare" skor,
fast dom är väl inte FIN FIN skor, utan bara fina skor.. haha ÄSCh, skit
samma, helt vanliga söta skor helt enkelt.. Orka inte knäppa nå kort på
dom, för det är ju inge speciella skor precis!! :)

Men när jag slutade så hänkade jag på Lina med till max och käkade,
och sedan drog jag hem och la mig i sängen och försökte plugga, men
uuuaahh, det är inget som fasnar i skallen just nu, så jag ska göra ett
försök till snart.. HAHa! :D

Ska lägga in lite bilder nu sen sista april m.m.!! massa roliga bilder!! :)



jag och stina höll på tönta oss! :)





någon som har solat solarium?

elin o stina (Sista april)

cool tjej i stinas brillor! ;)

mina tjejer !!<3

mys hemma hos kusinerna (jag,Simon och Julia)

Simon och julia!


folk! :O

Nu ska jag försöka plugga igen! :)
pok
Simon och julia!

Kommentarer
5 KOMMENTARER


» Matilda

gud vad mysigt, jag saknar dig! :(

Tidpunk: 2009-05-05 @ 19:53:59
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» mamma till tea

hahaha vems rumpa e de dära?? känner igen den .. kan de vara din ? hahaha

Tidpunk: 2009-05-05 @ 20:45:52
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» mamma till tea

hahaha vems rumpa e de dära?? känner igen den .. kan de vara din ? hahaha

Tidpunk: 2009-05-05 @ 20:45:54
Bloggadress/URL: http://tnilsson.blogg.se/
» syster

fiiina kort!

Men va fan vilken röd string rumpa du har!hahaha

SNYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGVE!



blir de tindra.. jag som tyckte roxy!



nu ska jag duscha älskar dig pluppen min!

Tidpunk: 2009-05-05 @ 20:48:47
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Anonym

skojja bara hahahahha/tina

Tidpunk: 2009-05-06 @ 09:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0