bara för cool för att umgås med kompisar

Skrivet: 2009-11-16 Kl. 19:02:29
tjennnnnnnnna !!

Idag fick jag skjus av mamma till skopunken, kanon!! jag slapp åka äckel bussen!
Men dagen idag har varit klockren.. jag ääääälskar skopunkten!
fast jag fick inventera, inte för att det är allt för kul, men vafan! i´m back!!

sen tog jag bussen hem, slääääängde mig i soffan och snackade lite med pappsen!
efter ett tag så kom morsan hem..hon gjorde lite käk till mig och sen så drog vi upp
till trippel t !! fyfan va tea har blivit stor alltså :O jag hänger lixom inte med !! hah!!

och nu hänger jag på mitt rum och är bra cool typ, inte allt för kul!
men mina ända kompisar är med varandra.. och jag är inte med dom...
jag är för coola för dom just nu.. eller? :O men de luktar typ ... kärlek i luften!
men en annan är ju lycklig fast själv! :D haha VAA??!!! nee.. inget..

men nu ska jag vara cool på facebook typ!! hejpa snyggingar ;)


bra cool tjej!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0