biverkningar

Skrivet: 2009-11-07 Kl. 02:06:46
hejsan hoppsan hallon båt!

idag har jag varit på skolan.. det gick skit eftersom jag mådde skit!
hade feber, va trött, ont i halsen och svårt för att andas! och det är
biverkningarna som man kan få efter sprutan, och de va ju självklart
att jag fick allt ihop då! vilket va 1 utav 100 som fick de..

men efterskolan så gick jag ut med hunden, käkade nudlar och sen
somnade jag framför tvn när pappa kom hem.
men hann ge mig alvedon innan jag somnade till! :) gulligt.

sen sprang jag till bussen för jag och Camilla skulle ta samma buss
till tallnäs för vi skulle på samma ställe också, och samma lägenhet!
haha,fast inte till samma människa! :D men jag har varit med mattias
ikväll, och vi har bara chillat och kollat på idol och film typ :D

men ett stort tack till jeppe som kom och hämtade mig ! <3<3

men nu ska jag gå och sova, och jag har säkert skrivit jätte konstiga
meningar, men jag orkar inte läsa just nu, för jag håller på att
somna typ! ;) men godnatt alla barn, ring mig!

ELIN STINA? jag saknar er jätte mycket! <3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0