delete

Skrivet: 2009-11-09 Kl. 18:41:42
du har blivit annorlunda
vart är den jag engång kände?

du är bara en patetisk jävel!
tjennna!!
och dra åt helvete va gott det va med hem gjort pizza!!
satt som en smäck i magen kan jag lova!!

ska springa och hämta lite kaffe!!
brb i en minut!

så tjabba!!
mums, gotteligott gott säger jag bara! ;)
men iallafall, sitter i sängen nu och lyssnar the sounds!
dom är väl kanon dom, blir aldrig less på dom!! kanon!

syrran är här, med pojkvän och barn! kanon kul.
njah, tea är lite dampig, hon är överallt just nu.  gullgumman då!

men nu får ni ge er? kommentera lite, era tråkisar ;)
skriver mer ikväll, pusspuss!


nu trycker jag på delete
våran mapp försvinner nu

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0