filip och fredrik

Skrivet: 2009-11-20 Kl. 17:24:10
hejhopp!!

Sitter hemma hos elin nu, hon sitter och käkar och jag sitter här
och väntar på att hon ska käka klart!
jag käkae ju på subway idag, grr så gott!
Men när jag och elin står är i kön och väntade på att betala så kommer
Filip & Fredrik in och skrek i en såndär megafon eller vad det heter
och skriker på! :) Men fyfan va gullig dom va på riktigt alltså! :O
Fredrik är kanske hur lång som hellst i verkligheten :| shiiit alltså!

Men nu ska jag peppa för idol och sen blire nog en film! :)
Hejdå alla söta !!! :):)


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

Haha! What! Läckert! :D

Tidpunk: 2009-11-20 @ 18:17:14
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0