fnitter ifrån min sida :D

Skrivet: 2009-11-29 Kl. 22:38:38
halllllååååååååååååååååååå!! :D
kajsa peppar för feeest! det är fest på lördag och jag börjar peppa redan nu!
lika bra det ! :D ååh vad jag längtar :D

idag har jag och jennifer varit hos jocke och sett på film med lite folk.
det blev den nyaste harry potter, men den var ju lite förlång så
jag tappade orken att sitta och kolla igenom hela den..
men lite snack blev ju roligt :D
jag säger bara kajjebanan och cheeebab! de är klockrent :D

men imrn äre skopunkten för min del, sen så kommer elin och hämta mig där
för vi ska åka på birsta och kolla på lite julklappar! kanon! :D
hoppas jag hittar några :)

men nu ska jag längta vidare tills på lördag!
aah tänk för att jag ska de :D

heeejhopp!!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0