gr, min hockey hunk!

Skrivet: 2009-11-08 Kl. 20:15:59
men nu säger vi såhär, sverige suger..
ahh nu vet vi vet!! 7-0 mot finland .. INTE BRA!!

men nu sitter jag och mamma och se på ensam mamma söker
och jag får lite panik här i soffan!!
oscar är så jävla snygg, hockey oscar!! jag älskar hockey killar.
och speciellt han! han ska få komma hem till mig snart, bara så ni vet.

började gråta somsagt nyss, för han sa värsta vackra orden.
Jag som trodde han sa dom till mig, men tydligen inte :(
men han ska bli min! 25år och skit snygg, verkligen en kajsa kille!!
så det är bara att förbereda er för ensam mamma söker oscar hemma hos mig!!


stor bild, på stor/snygg/hockey oscar!! <3<3<3
min blivande kärlek!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Rikke

Du verkar inte vara den ända som gråtit.... såg på FB att de fanns fler...

moohahahaha



Är han snygg den där pöjken tyck du?

Ser inte ut som twinlight killen....hihi



love

Tidpunk: 2009-11-08 @ 21:29:15
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0