hela världen snurrar

Skrivet: 2009-11-05 Kl. 18:09:23
hej där ! :)

idag när jag skulle ta sprutan så hann jag inte ens komma in innan jag
började gråta. hahah! jag var livrädd.
och det gjorde skit ont, vågade inte röra armen på hela dagen typ..
men tillslut så vågade jag, och jag mår bra nu! inge fel på mig.
jag kan prata, jag kan gå, och jag är inte död!

efter skolan så drog jag till issas farbror och gjorde lite grejer där;)
och jag är nöjd, och hon är nöjd för hon fick en telefon av han!
den va snygg somfan, jag är avis på henne!!

imrn äre fredag, hm?
vad ska man hitta på dårå? :O
ingenaning, ring om ni vill hitta på nått :)

puss


idas bild :D jag tog den av henne :d haha

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0