hell yeah!

Skrivet: 2009-11-17 Kl. 17:05:58
hallå hallå i lingonskogen!
jupp, kajsa nilsson har ont i fötterna! puss på de!! mysigt värre..
dagen idag på skopunkten har rullat på, den gick ganska fort tyvärr!!
men jag kommer ju tillbaka nästa vecka!
+ att jag fick ett par skor idag, och de kommer in bild senare ikväll
efter jag har pluggat !! nice där.. och skorna är super snygga!
me love..

nu sitter jag här och gruuuuvar mig för att börja plugga på naturen.
har hemprov i natur, och jag har ingenaning om vad jag ska skriva om.
ska nog skriva om olika och naturgaser.. sämst jag vet!
men jag är redan sämst, så jag bryr mig inte så mycket faktiskt!
jävla naturkunskap gör mig sämst!

mm,glad tjej kanske? neehh.. jag orkar inte dethär.
ge mig coca cola nu!!
puss

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0