hockey

Skrivet: 2009-11-07 Kl. 14:37:46
hallooj :D

idag har vaknade jag 14.10 kanske? och gud va det va skönt :D
men mamma kom in i rummet och sa, kajsa? klockan är fyra, kanske
det är dax att kliva upp? och då svarar jag, men äru helt dum i huvudet?
vafan har ni inte väckt mig för då? och då skrattade mamma till och sa att
klockan va två! :D
tack och lov för de, för nu sitter jag och är kanon pigg och glad :D jätte glad:D

idag så kanske jag ska följa med pappa på hockey, känner att de skulle ha
varit roligt :) sundsvall borås tyckte jag han sa ;) jag vet inte :D
sen ska jag hem och göra mig klar, och sedan dra till mattias och se på
mer hockey typ :D yeeej, hockey dag eller? :D

men nu ska jag käka lite "frullee" fast egentligen blir det väl lunch? :D hah!
gud vad jag älskar mitt liv! :D men pus hej, ring för fan!:D


cool tea med mina snygga brillor ;) älskar dig gullunge!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0