john blund + bite line

Skrivet: 2009-11-25 Kl. 22:13:01
hejhopp!!

jag fattar inte vad det är med mig alltså?
jag som va uppe till klockan 2-3 på nätterna för ett tag sen men nu går
jag och lägger mig klockan 22.00 typ, jag pallar inte vara uppe längre..
nu göre nå jäääävulst ont i mina ögon, dom skriker efter sängen!
tror john blund har verkligen hittat vackra ögon som han vill dejta först av alla.
typ mina ögon!! hahah!!

hjäälp..
men nu ska jag peppa för bite line !! hellyeah!!
gott som stryck!!

va hos tommy,tina och tea en sväng förut med mamma!
och lilltea gumman hade näst intill 39 graders feber ! :( buhu!! stackarn!
men nu säger kajjebanan godnatt!
pusshej era små människor!!


mina ögon? men gud va vi gillar skolan.. eller? :o

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» R

Du den där herrn kommer aldrig och natta mig, jag ligger i sängen 2-3 timmar innan jag somnar... nästan alltid är det så!

Ett helvete, vet aldrig hur jag ska ligga för jag har så ont i kroppen,sen är jag aldrig trött...

Uuuuuh!Skit jobbigt!

Då tänker jag alltid att jag ska gå upp och träna på maskinen, men vem vill lägga sig och sova svettig?ahmen du vet!

snart ses vi gullidull, då ska vi på BITE LINE och FROSSA!!!



Puss o kram älskar dig!

Tidpunk: 2009-11-26 @ 13:44:30
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0