julstress

Skrivet: 2009-11-22 Kl. 22:59:49
jag är så himla yr
det kryllar av olika känslor
ångesten är nog värst
men jag ser en liten glimt av lycka
somsagt ångesten tar över

imrn äre skopunkten som gäller.
kajjebanan är peppad!
mamma kanske kunde skjusa mig om hon va vaken.
HOPPAS HON ÄR VAKEN!

men nu ska jag gå och sova bort min ångest
och hoppas på en lycklig och lyckad dag imrn.
ska vara med simon imrn efter skopunken.
ska bli kul och spännande ! :) de va ju så länge sen vi sågs.

juuuste, måste köpa en läppsyl också, men jag har inge pengar!

kajsa nilsson är stressad över julen och julklapparna..:|
jag som är en fattig skolungdom utan jobb..
får 1050 kr i månaden och ska köpa julklappar till familjen och
sedan födelesdags present till syrran rikke som fyller år snart.
hur ska man ha råd lixom?
jag kommer inte kunna leva i nästa månad!
som jag alltid säger, liiiiivet suuuuger! -_-


familjen nilsson - pappa + issa! :)



Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0