lady gaga dröm!

Skrivet: 2009-11-25 Kl. 09:25:34
godmorgon!

drömde en helt sjuk dröm inatt... OM LADY GAGA!! :|
min stora syster Rikke va tillsammans med henne och inte bara det
det fanns två lady gaga, en dum och en snäll..
och jag fick vara med den dumma helatiden för den snälla lady gaga
ville inte visa sig bland folk, men jag fick en kram iallafall(A)

och den dumma lady gaga tog min lady gaga tröjja :| dumma människa!
orkar inte skriva nå mer om drömmer, skriver mer sedan om jag kommer
ihåg den, för nu ska jag åka med pappa till skolan :)

pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» R

hahaha!

de va en rörig dröm!

Igår natt hade jag mardrömmar hela natten och kunde ine alls sova.. sjukt jobbigt!!!



Men men...



Love you vi ses snnnnnnnnnnnnnnnnnnnnart!

Då blir de smink och nya krämer till er

Tidpunk: 2009-11-25 @ 12:08:25
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0