mina älsklingar är hemma!!<3<3

Skrivet: 2009-11-11 Kl. 21:00:42
hejsan hoppsan!!
här sitter jag och är jätte stolt över mig själv!! ;)

men idag på skolan så fick jag utskälling utav en lärare idag, pga att jag inte
sköter min praktik plats!! och jag sa att jag inte trivdes där för att dom inte
pratade med mig eller heja på mig när jag kommer dit m.m. och då säger min
lärare bara, välkommen till arbets livet och sa att jag har skämt ut hela skolan..
vilken jävla idiot han är!

sen drog
vi på stan jag och Ida för att spana lite efter några grabbar, men dom va
inte och fikade. Så då träffade vi Haileen och Camilla på DNA, och gissa vilka som
är där då? grr, min & Ida´s beeejb + två andra grabbar!! snacka om flyt man får ha!
grr säger jag bara, grrrr!!

efter skolan så drog jag hem, somnade i soffan efter jag hade käkat nudlar.
sen så väckte mamma mig och sa att vi skulle på friskis och svettis. Och det var skit
kul verkligen, de roligaste jag har gjort på länge ! och det är därför jag är stolt...
för att jag har tränat första gången på 4 år!! :) STOLT!

så nu imrn så ska jag och elin åka dit och träna lite ;) fyyfan va kul säger jag bara.
Jag tror de hette african dance eller nått !! kulkul!!

men nu ska jag se på grey´s och sen ska jag nog sova.. jag är grymt trött!!
puss på er :D

söt hjärtat är hemma, stina gumman också <3<3

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Anonym

men snygg tjej!!! feta ben.........

Tidpunk: 2009-11-11 @ 22:11:36
» kajsa

jag säger bara lol på dig!!

Tidpunk: 2009-11-11 @ 22:35:16
Bloggadress/URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0