natur

Skrivet: 2009-11-18 Kl. 19:16:46
hejhej!
Idag är kajsa nilsson kanon trött..
Efter skolan idag så har jag bara legat i soffan och degat.
skönt med tråkigt!

Tina och tea kom också ett tag, busade på :)
men när dom drog så kom jag på att jag måste ju plugga på naturen
som jag inte gjorde klart igår :/ så nu sitter jag här igen och försöker
hitta fakta om vindkraftverk, och energi.. jag tror jag dör!
så jävla tråkigt..


ikväll äre grey´s!! bra där, kajsa peppar!! :)
aja. puss på er :D
hare braaa:D

juste, imrn har jag sovmorgon till ett!! hyffsat skönt då! ;)

ful tutten på tea!!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» jossan

bra där tea:)

Tidpunk: 2009-11-18 @ 21:32:34
» Håkan !

Gillar Nappen

Tidpunk: 2009-11-19 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0