paranormal activity & upp!

Skrivet: 2009-11-15 Kl. 19:10:05
halloj!!

det här är bara för mycket för mig!! jag vill hem till min coca cola nu!!
inte braaa...

men igår så va jag med thomas och anton, vi såg på paranormal activity, helt
sjukt bra film!! lätt värd att se.. jag vill se den igen!!
men sen så kom elin hem ifrån krogen runt halv 4 så då mötte hon upp mig och då
gick vi hem till henne och sov där! mums!!

och idag har vi sett på filmen upp, en skit bra och nå jäävlulskrolig film! jag älskar den!
kanon kul, också värd att se !! :)

men nu ska jag gå till bussen och åka hem till mig och min älskade coca cola!!
hörs ikväll! puss

IMRN SKA JAG HA APU PÅ SKOPUNKTEN !!<3<3

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0