så ligger de till!!

Skrivet: 2009-11-10 Kl. 14:36:25
tjabba tjena hallon!!

idag vaknade jag upp och hade värsta paniken. jag fattade verkligen ingeting
när klockan ringde för väckning!! satte mig upp i sängen, tände lampan och
pulsen va uppe i 230000!! herregud, och där satt jag ett bra tag innan jag
fattade vad som hade hänt!! haha ganska kul nu när jag tänker efter!!

gjorde mig klar, drog till skolan och pluggade lite!! eller njaah, jag tog jossans
telefon och va inne på facebook typ! haha!! jag orkar inte lyssna på Bosse och
hans jävla skit snack! haha!! sura jävla gubbe!! ;)

Efter pluggen så följde jag med Nattis till birsta, hon skulle praktisera på lindex,
och jag drog till vila och hörde om dom tog i mot praktikanter, och de gjorde dom!!
dom tog mitt namn och nummer, och skulle ringa upp mig senare och berättade
om jag fick platsen eller inte!! drog till någonannan butik också och frågade och fick
samma svar. så jag lämnade åter mitt nummer och namn!! så jag hoppas att
någon utav butikerna kommer ringa mig snart !! allt förutom OKQ8 !!

drog på JC och hälsade på ida också, så jag köpte ett pannband med nitar på,
en ring med ett rosa hjärta, och ett lila armband med prickar på typ!!
me love ;) kommer lägga upp en bild nu på det ;)

men ikväll så ska jag se på tv med mamma !! det är hennes och min dag ikväll !!
våra favorit pogram!! jaaaag älskar tisdagar!! <3


syns inte så bra, men ni få fantesera lite ;)


pannbandet! löööf!!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0