saknar dom!

Skrivet: 2009-11-07 Kl. 18:50:25
tjennna :D

har varit på hockey med pappa, elins pappa håkan, elins granne håkan
och sponton, och fyfan säger jag bara ;)
fyfan va kul, och elins pappa håkan va på g och va skit kul! ;)

men sundsvall förlorade med 2-5, vad äre för skit lixom?
och kul att dom kom igång i sista perioden, och då hade det gått halva också..
jävla skit, men hoppas de går bättre nästa match!

men nu ska jag göra mig klar, sen ska jag dra till mattias.
HOPPAS HAILEEN KAN KÖRA MIG!!(Y)(Y) håller tummarna!:D

men aja, heejdå :d ring mig om ni vill :D EHEHEHHE!!

jag saknar stina och elin <3<3:'(


fylle leéndet på mig !! så skare vara:d


fylle ellen där då! och mitt smile där då!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0