sprutbajs!

Skrivet: 2009-11-05 Kl. 08:52:17
åh halloon!

sitter på skolan nu och är kanon nervös, jag vet inte om jag kommer våga
ta bajs sprutan! :o och nu så gick jag in och läste på en blogg, och hon sa att
hon hade skit ont efter sprutan och ont dagen efter!
men hoppas jag är speciell och inte få ont efter sprutan..om jag vågar!

men iallafall, ska göra en uppgift nu på svenska C, vi ska skriva om våra drömmar
och skriva runt om kring våra drömmar typ :) weeey!
så nu ska jag skriva om modellyrket tror jag! jag skulle vilja bli modell som äldre,
men inte just nu, och jag är lite förblyg för det också just nu! :D men iallafall så
ska jag skriva om modell yrket :)

men jag skriver lite senare dag :) hare bra alla :D
hallooon!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

jag har precis tagit sprutan :)

Tidpunk: 2009-11-05 @ 09:20:12
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0