t.k, jag älskar dig vännen, jag finns här

Skrivet: 2009-11-05 Kl. 23:23:11
det är jobbigt att veta att man inte räcker till,
men när man verkligen vill finnas där
så räcker det inte.

du behöver mer än bara mig,
min hjälp, mitt stöd räcker inte.
du behöver fler, fler människor som finns för dig
som hjälper dig.

jag älskar dig vännen
jag saknar dig
jag finns här
jag finns här för dig helatiden
bara så du vet hjärtat
så finns jag här.

ville bara säga att jag har jätte ont i armen som jag tog sprutan i.
jag kan typ inte röra armen.. den har gett upp..
hoppas det blir bättre imrn, men mamma sa att jag skulle ha änu
ondare imrn, men då jävlar!! haha! ska aldrig mer ta en spruta i hela
mitt liv. och då ljuger jag inte heller!!
fyfan åt spruter!!


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0