tråkdag!

Skrivet: 2009-11-02 Kl. 17:13:15
tjennnnna! :)

praktiken idag på OKQ8 var det värsta jag har gjort i hela mitt liv.
jag vill byta nu, NUUU!!
så jävla tråkigt, så herregud,  hurfan kunde jag dissa skopunkten för
OKQ8 ? åh herregud!

det ända jag få göra är att plocka upp varor och ställa fram dom..
heltsjuk tråkigt!?!?!!

men nu sitter jag äntligen hemma och se på tv och spela spel!:D
okej då, jag är med tea och tina också! :D

men nu MÅSTE jag hoppa bort ifrån datorn, för nu ska min
spelberoende mamma sitta och spela diamant ;) HAHA!

skriver mer senare ;)
puss

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» Rikke

Aaaaaaaaamen jag sa ju de...hahahhaha!!!!

BYT!



Puss love you tokstolla

Tidpunk: 2009-11-02 @ 18:08:48
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Sofia Sundberg

Men vah!!! Ja ha fått gjort ALLT på min statiol. Ja ha stått i kassan hela dagen typ å lärt mig rubbet typ. Skit kul är de och trevliga som fan är dom :D

Tidpunk: 2009-11-02 @ 21:46:57
» Miss Stina

AHAAHA diamant är ju typ bäst ;D köra diamantlan någon kväll?;)

Tidpunk: 2009-11-02 @ 23:48:21
Bloggadress/URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0