trött idag!

Skrivet: 2009-11-08 Kl. 12:38:58
tjabba tjenna hallåå! :D

har precis kommit hem ifrån Mattias idag, pappa kom och hämtade mig.
igår så satt vi bara och gjorde ingenting och sen kom hamrin och då kollade
vi på hockey typ, och sen kom de en till kille, men han och hamrin drog ganska
fort igen.. så  då vare bara jag och mattias kvar, och vi va uppe till klockan
5 .. bara sådär lixom, ingen bra anledning.. :O INTE BRA!!

men det va en mysig kväll tyckte jag! :) jag och mattias har alltid kul..
fast vi inte gör nått.. eller jo, typ snackar, se på film/tv/hockey och spelar
finns i sjön! HAH! :D kanon kul(Y)

ikväll så blire bara att chilla för min del, jag är helt jävla slut, eftersom vi vaknade
upp elva, eller mattias vaknade då! haha! :D
men ikväll så blir tv min bästavän, jag ska se på ensam mamma söker!!
SNYGGA HOCKEY OSCAR!!! <3<3<3


bjuder på sommar bild, sommar fest!

Kommentarer
1 KOMMENTARER


» cattis

SV; tack så himla mycket för kommentaren! :) <3

Tidpunk: 2009-11-08 @ 13:30:22
Bloggadress/URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0