trött kajsa

Skrivet: 2009-11-22 Kl. 14:49:32
hejsan hoppsan säger en trött och utsilten kajsabanan!

har varit på julmarkaden i skb med mamma och tea, vi har träffat tomten också!!
men tea blev inge rädd, så de va inge kul! HAH!:D
nämen, det va grymt mycket med folk, och ingen respekt för dom som går med
barn vagnar, jag blev skit förbannan eftersom det var jag som drog vagnen!

men nu sitter jag här och är skit trött och vill att tea ska vakna..
hon tog sig en tupplur i mitt rum och min underbara säng! :D haha
kanske man ska väcka henne snart? hon har sovit länge nu!

är det något bra på tvn ikväll eller? :o
smsa om det är nått bra.. men ni kommer inte få nå svar tillbaka för jag har
inge pengar på telefonen, sällaaaan va? :D

aja, skriver mer sedan :) pussheej

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0