trött och less kajsa

Skrivet: 2009-11-24 Kl. 22:15:44
hej alla trötta .. jag är bland dom trötta just nu!

förlåt för att jag inte hann skriva igår, men tiden bara rann iväg när jag va
med simon. Så när han drog så kollade jag på sista 10 minuterna på hockeyn
och sedan såg jag på mamma till en mödare, så hemskt på pogram men så jävla
bra och nyttigt att se på, tycker jag då!
efter det så gick jag och la mig, och vad stog klockan på dårå? jo 22.00..
och kajsa nilsson va kanon trött, somnade som en stock men va nå jäävluskt trött
imorse konstigt nog!

Men idag var jag på skopunkten, alltid lika roligt säger jag bara!! :)
och självklart har jag sett tusen skor som jag vill ha, men det är ju jul så jag måste
ju spara pengarna för att kunna köpa några klappar iallafall! :)

drog hem, käkade, somnade, vaknade, kollade på ugly betty och desperate housewives.
sånna jävla bra serier om jag få säga det själv! :) kanon!!

imrn så äre skola för min del, ska nog hem och bara vara sen också.
jag är så slut i kroppen efter magsjukan, har lixom inte återhämtat mig än..
men så de blir skola och sen blire tv senare på kvällen.. få se om jag hittar på något.
men jag tror inte det !! jag orkar inte, har ingen lust!
mår inte så jävla bra just nu..

men nu ska jag gå och lägga mig igen, det är det ända jag orkar göra nu förtiden.
soooova<3

snart kommer rikke hem också! <3 ska bli skönt och roligt!
hon är saknad.


stek blek nilsson, systrarna nilsson!!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0