biteline imrn! (Y)

Skrivet: 2009-10-14 Kl. 19:11:59
aaahmen hallå där!

här sitter jag och försöker ladda hem ett viruspogram, inte för att jag
vet hur man gör? men jag tror jag gör rätt, och jag hoppas det blir bra
tillslut !

Men nu har jag äntligen pluggat klart för denna vecka, nu kan jag provet
som jag ska ha på fredag också! kanon skönt.
jag kan allt förutom 3 frågor, men dom är förmodligen mvg frågor, och jag
nöjer mig med ett vg ;) hahah!

men idag efter skolan så gjorde jag lite käk, och mums så gott det va,
sen så hoppade jag till soffan och slog på tv och kollade på disney channel,
kanon bra !! men självklart somnade jag när mitt favvopogram började.
sämst ! men så jag sov kanske i 2 timmar, och lilla paniken jag fick när
jag vaknade då!! det var ju skir mörkt, så jag trodde ju klockan var natten
hahah, och sen för att jag inte hade pluggat, men det var ju lugnt.. klockan
var ju bara barnet ändå! :D

Ikväll så blir det grey´s med lillmamma!! älskade pogram! <3<3

Och imrn så ska jag, Jossan, Nattis och Hanna åka till biteline och äta
tacobuffé och se på hockeyn, snacka om mysigt då ? AHHH!!<3<3
längtar redan nu, fyfan va gott det ska bli. MUMS!! <3<3

men nu ska jag kolla hur det går med mitt viruspogram, haha!
puss

bara för att jag är så gullig när jag är dryg! :)

Kommentarer
3 KOMMENTARER


» ida

vill ocksåååå!! :'(

Det kommer fler matcher hoppas jag. :)

Tidpunk: 2009-10-14 @ 20:05:56
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/
» mandaria

gullkorven ;D

Tidpunk: 2009-10-14 @ 20:23:32
» Matilda

gud vad mysigt med bitline :D

Tidpunk: 2009-10-14 @ 22:25:50
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0