herregud linda o ida, vi måste sluta med det hära nu! :o

Skrivet: 2009-10-12 Kl. 20:15:37
hejsan hoppsan lillen!
Här sitter jag som en jävla dåre, haha.
sitter och dricker tee fast jag inte känner någon smak,
har pluggat fast jag inte ha fattat något!

Idag har jag varit på skolan och tråkat.. fick reda på att jag fick
ig på ett prov också.. och de roliga va att 13 st i klassen fick ig
och vi är typ 18-19 st.. HAHA! kul liv, jag som hade pluggat som en idiot.
men som JanE säger, de är bara att släppa detdär och ta nya tag..
men det är ju inte så jävla lätt när man är skolless som en jävla gris.

efter skolan drog jag, ida och linda på stan och kollade runt.
tog en snabb fika också på charm, men det hände en grej som va jävligt
pinsam! AHHA!! jag säger bara vågen på ida och linda! HAHH!
men jag ska väl inte säga så mycket, där sitter jag och kollar som en idiot
och kollar på dom som att jag vorde dum i skallen! HAH
så jävla PINSAMT! :o

aja, sen när jag kom hem så gjorde jag nudlar och sen åkte jag och
mamma och körde lite bil, och är man grym eller är man grym?
herregud.. har jag redan körkort eller? ;) haha

men nu ska jag inte slösa eran tid till att ni ska läsa massa skit som ni
inte fattar ett skit av :D hejdå alla snälliiiisar! HAHA!

puws



gullig mongo!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» mandaria

fin bild :) ha skorna på skolan!! ;D

Tidpunk: 2009-10-12 @ 22:12:42
» ida

Haha, men det VAR kul. Efteråt. hahaha :P hihi

Jag vet att du där duktig på att köra bil! :) Du är en sådan person som har den talangen. Andra har den inte, som jag tex. :P ihih

Men det var kul, nämner det igen.. :P hahah hahha

Tidpunk: 2009-10-12 @ 22:14:57
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0