Min och Elins helg var kanon!

Skrivet: 2009-10-18 Kl. 21:53:31
hej alla där hemma!
sorry att det har varit en dålig upptatering i helgen, men jag har haft
fullt upp.. ne det har jag inte. haha jag ljög :O
egentligen har jag bara varit med elin, och vi har inte gjort så mycket.
igår kollade vi på innebandy, sen drog vi till martin och va där med massa
folk... men det ska bli mer inlägg nu till veckan :D

Idag vaknade jag upp och va helt slut i kroppen, typ som att jag har
löpt tjej milen 4 gånger ungefär :O men de hade jag ju inte gjort.. haha!
men iallafall, elin drog ifrån mig ganska tidigt, så idag har jag bara kollat på
tv och väntat på att mamma,pappa och elvis ska komma hem!

dom kom hem tillslut, och då kollade jag och mamma på film och pappa
drog ner tills stan och kollade på gif! men dom är ju sämst, så jag fattade
egentligen inte varför han drog dit, för dom förlorade ju.. menmen!! hans
misstag! ;)

Sen kom tina och tea och busa med oss litegranna, och fyyyyfan vad tea
är söt alltså, världens underbaraste bäääbis tror jag! jag älskar henne!<3
stolt moster med andra ord kanske ;)

efter det så drog jag mamma och pappa till grannana Lena och Mats
för att dom skulle fira pappa eftersom han hade fyllt år, så då blev det
fika och grejor! + att vi såg på ensam mamma söker där, sen drog vi hem
efter det :) och nu sitter jag här? ny duschad och söt ...eller minus söt!

och imrn så blire skola för fullamuggar! PEPP JAG ÄR FÖR SKOLA!!
HAHA NOOOOOOOOOOT! :D menmen, de ska bli kul och träffa tjejerna och
snacka av sig lite skvaller som har hänt i veckan ;) HEHE! ;)

tack för en mysig kväll igår ;)r
vi hörs imrn då bloggen? ah de klart vi gör ;)
puws



du tar mig till dimman & lyckan
utan alkohol eller droger.


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0