prosit *snöörrrrvl*

Skrivet: 2009-10-11 Kl. 16:38:33
åh hej!
sjuk och sjuk och sjukkkkk! -_-
jag orkar inte att vara sjuk längre. :o
jag måste gå till skolan denhära veckan, får inte missa allt för mycket.
+ att jag har två prov också.
och jag måste även hälsa på min nya apu plats. fast jag är sjuk :/

men idag har jag sett på långbens the movie, as bra! <3
sen såg jag och mamma nån jävla skit film som skulle vara en
komedi, men de vare verkligen inte.. typ en drama..sämst film iallafall.

Men senare idag så ska simon komma hit och umgås lite med mig..
och på tv idag så äre ensam mamma söker, ÄNTLIGEN!
jag ska spänna upp mina ögon till oscar som är med där. grr va han är snygg.
och jag säger bara HOCKEY KILLAR !!! GRRR!!<3<3

kanske man ska lägga in en till rödhårig bild? ;)
många som verkar gillar mitt rödahår! JAG ÄLSKAR DET IAF! :D




kolla bara på håret nu, IGGA ansiktet ;) haha


Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Rikke

Jaaa ok ok de kan du jatte garna fa gora...

de dar foredraget kanner jag igen...

hihihi



vi far ta en kvall har sa kan du stalla fragor

Love you!

Tidpunk: 2009-10-12 @ 10:28:37
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» ida

Snygging! ;D

Tidpunk: 2009-10-12 @ 18:59:38
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0