sämst

Skrivet: 2009-10-21 Kl. 22:42:45
tjena hoppsan!
idag kom jag till skolan klockan 9, men självklart hade vi sovmorgon
och började 10? kul att det är sån bra information på skolan.. verkligen!
hyffsat less jag blev.

men då drog jag och jossan och köpte kaffe, mums!
perfekt på morgonkvisten sådär!

skolan sög idag också, det är aldrig nå roliga föredrag! sämst.
eller jo, själva dialogerna är skit roliga, men aja.. de är väl de ända?!
och det har varit bajs mat dom senaste dagarna på skolan, så jag och
jossan har inte käkat någondag alls..

drog tidigare idag också, för jag skulle fika lite med simon
och efter ett tag så kom lillida också :) en sväng sådär !! =)

nu ska jag och mamma dra till tina och busa med tea en sväng sådär innan
grey´s börjar ! kanon sådär då !! :D

puss påer :D

cool tjej ..ah men lite?..NJAAH SÄGER NOG MEDIUM DÄR!

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0