skakar av rädsla

Skrivet: 2009-10-27 Kl. 22:38:53
ville bara tacka elin, emma och malin för en underbar kväll!
tack för allt stöd och hjälp!
jag älskar er tjejer!

jag blir hellre krossad än att krossa
jag vill nog vara glad än sårad
jag väljer nog lycka före ångest.

att veta att man fortfarande älska någon som inte finns längre,tar på krafter.
att fejka att vara stark och lycklig gör bara saken värre.
jag behöver nog hjälp.
hur ska jag göra för att inte göra någon besviken?
tamigfan, så är det tårar och ångest varenda kväll och natt fast jag inte visar
dom utåt.
jag behöver nog hjälp.
tankar och funderingar gör mig yr, dom förstör min vardag.
jag kan inte vara mig själv.
och att sedan veta att han har gått vidare utan mig gör inte saken bättre.
för jag ville inte gå vidare själv.
jag vill inte gå vidare själv
jag vill inte.
jag behöver nog hjälp.


många kommer hata mig efter det här, ja gör det. för jag måste tänka
på mig själv för engångs skull! JAG MÅSTE FÅ MÅ BRA!!!!!!

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» elin

<3 gumman. finns för dig. <3

Tidpunk: 2009-10-27 @ 22:45:32
» R

vadå hata?

Ingen hatar någon som vill må bra... humfs

Tidpunk: 2009-10-28 @ 12:28:37
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0