tea <3

Skrivet: 2009-10-05 Kl. 19:30:42

HEEELLLUUUWWW!

Idag har jag varit på skolan. Det har varit as skönt när 3;orna är borta,
lugnt och skönt!
Har haft två prov idag, och båda gick skit, jag kanske få G i ett prov, men då
ska jag verkligen ha tur..Och i natur så får jag nog IG! :/

Drog till stan sen och fikade med Elin, Stina och Ida, Och Robin i klassen
följde med också, men han drog efter ett tag! :)

Men nu sitter jag och kolla på hockey med mamma och pappa.
MEN NI? Tina,Tommy och Tea var här idag, och då gick tea ifrån mig till mamma
vilket var typ 5 steg :D storgumman, så snart kan hon nog gå som folk:D

nu ska jag återgå till matchen!
PUWS


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

hör av er nästa gång ni fikar <3

Tidpunk: 2009-10-05 @ 22:02:07
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0