vilken dag.

Skrivet: 2009-10-04 Kl. 21:21:01
oj herregud.
jag får lite panic at the disco nu ja! :O
mitt spotify vill inte funka, jag vet inte vad det är som är fel heller.
så jag får väl lyssna på bajs youtube då.

idag har jag pluggat som ett as, käkat på sibylla och sett på ensam mamma
söker, kan inte bli så mycket bättre dag.. joooo. - plugget sen är min dag
kanon bra. haha!

har gjort en hemma hårinpackning idag också.
Vilket funkade på mitt hår och det var skit bra.. så nu har jag lent hår somfan.

en ägggula
en tsk olivolja.

kan inte bli så mycket billigare och bättre!! kanon bra(Y)

Imrn så blire lite pluggning på mitt 5 minuters tal som jag ska ha på svenskan.
vilket är skit bra tycker jag själv.. hah!:D bra jobbat av mig.
Sen så kommer Tina, Tommy och Tea hit för att fira pappa som fyllde år i lördags.
gud va myyysigt. Då ska jag misann leka med Tea om jag orkar efter en heel skoldag.


MGMT-kids

min favvolåt just nu! :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0