aldrig mer Camillas genvägar ;)

Skrivet: 2009-09-23 Kl. 13:01:22
tjennnnnnnnnnna!:D
har varit ute i skogen och orienterat med skolan.. fyfan va tråkigt
och jobbigt.. och Camilla i min klass såg en genväg.. eller så inte!!
världens brantaste BERG! AHHAH! jag dog.. men jag kom ner iallafall.

Och nu sitter jag hemma och är heeelt slut i bena.. tror jag dör igen..
men jag sitter ju och lyssna på min pojkvän ifrån idol!
ALEXANDER ERIKSSON!! men han åkte ut igår.. men han är fortfarande
min pojkvän, och han är så grym på att sjunga så..ahh! jag dör.

men idag blir det nog en slappar dag.. eller nääh. kom på att jag skulle
städa också. annars blir mor min galen! fuck:(:(
hatar att städa.. men de kommer lite bilder nu iallafall :d
puws


tog en fika stund


fika stund ien timme :d mys


tre tjejer i klassen som hade gått vilse, men vi hittade dom :D


skugg posen! HAHA


camillas genväg;)


jag trodde jag skulle dö.. skit brant


lilla camilla där nere då.. jag va typ halv vägs ner ;) haha


men jag kom ner lycklig:d


jätte lycklig. nattis med :D

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0