alnö fick pisk idag! ;)

Skrivet: 2009-09-06 Kl. 16:47:41

tjennnnnna! :)
Matchen idag blev 15-1 till ankarsvik,kanon bra jobbat..
Speciellt stina som släppte in ett målet ;) HAHA!
Nämen det var bra jobbat !! tummen upp till dig gumman(Y)
Och matilda var inte dålig hon heller, tummen upp till dig med (Y)



sitter här hemma nu med pappa nu och ska käka pasta och plattkorv.
gullpappa kirrar maten idag! tack och lov för det, för jag kan ju inte
göra mat, eller jo.. jag kan göra varma mackor ! MUMS!

Ikväll ska jag se på ensam mamma söker som börjar idag!
gud vad jag har längtat!!
MEN GUD!! FAN JAG HADE GLÖMT BORT ATT VI SKA KNÄPPA KORT IMRN.
FUUUCK!! jag har inge kläder.. fan va sämst.. sällan..
men jag lär ju bli äcklig som vanligt. hahah!!
alltså skolkort.. blääh!!

juste, får inte glömma att jag ska läsa körkorts boken idag!!
påminn mig om det..
aja, ska käka snart,sen duscha och sedan ringa simon hade jag tänkt!
lillgubben <3


min kära syster och pappa får vara på bild idag, har brist på bilder!


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

trodde nästan att du inte skulle nämna mig där ett tag ;) tur du gjorde det, kul att du kollade kajje <3

Tidpunk: 2009-09-06 @ 18:31:01
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0