halsfluss och lila piller.

Skrivet: 2009-09-01 Kl. 16:25:25
upptatering !!
och det var precis som jag trodde, halsfluss!!
Så nu har jag fått super duper piller.. lila även!! me like! :D
Men nu hoppas jag att halsflussen försvinner ett tag nu, är lite halv
trött på att vara sjuk nu.. speciellt när skolan har börjat .. halv tärt.

men helt sjuk, jag blir aldrig less på twilight, jag älskar den !! den är så
fruktansvärt bra!!! längtar som fan tills tvåan kommer .. grr!!<3<3

men ska leta upp någon till kärleks film som jag kan kolla på idag,
eftersom jag har ingen att vara med, och simon är hemma hos sig..
så jag får väl ha en film dag idag, och dricka massvis med te!! ja de
blir nog bra :D men om ni ha tråkigt så kan ni ju höra av er! :D


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» Matilda

bli frisk nu baby :D

Tidpunk: 2009-09-01 @ 17:14:47
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0