idag och igår!

Skrivet: 2009-09-12 Kl. 18:49:17
tjennna!! :)
idag har jag inte gjort så mycket!
jag vaknade upp, käkade frukost och sedan såg jag på tv och då
kom simon hit! vi satt och snackade ett tag sen kom pappa hem ifrån
jobbet och så åkte vi till gärde och kollade på sundsvall hockey!
det var bara en tränings match, men kul att kolla på ändå ! :)
blev 3-3 mot almtuna ! :)

Men nu sitter vi hemma hos mig och väntar på att emma ska komma
och hämta oss (simons syster), för vi ska bada bad tunna och sedan
sova där ! :) weeeeeey! :D

Imrn blir det bara chill med dill!!
tare lugnt och ladda för skolan! YEAH! :D

igår så jag var jag och fika med elin och emma, sen åkte vi hem.
och senare kom robin! :) kul kväll ändå! :)


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0