jobbig dag! :/

Skrivet: 2009-09-03 Kl. 17:41:28
tjennnnnna!! :)

har kommit hem ifrån skolan nu äntligen! ;)
har varit lite halv jobbigt idag på skolan, och gympan var verkligen
inte roligt, och svenskan var oerhört jobbigt.. många känslor för alla!

sen drog jag nattis jossan och sofia till bigboy för vi skulle ha lektion
på västermalm och då fick jag pengar av simon så jag kunde ta
något och äta för jag var hungrig, men när vi väl kom till lektionen
så började den 3 och vi trodde den började halv 4 eftersom det står
det på vårat schema, men det stog tydligen fel.. så vi fick sluta när vi
kom typ.. drygt!!

så jag och älskligen åkte till stan för vi skulle köpa biljetter till
timrå - sundsvall på lördag! men vi fick sämsta platserna, men skit
samma!! ;)

Ikväll har vi ingenaning vad vi ska göra, så om du har tråkigt så
är det bara att ringa!! :)

puss!<3

schhnyyygg!!?? NOT

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0