laddad för hockey!

Skrivet: 2009-09-05 Kl. 12:43:56
tjenna!!

idag har jag vaknat upp med bättre humör !
känner mig lite gladare idag.
kanske det är för att jag har sovit ut idag?! vem vet?
jag vaknade utav att mamma höll på pilla på mina fötter..
killikill!!

men nu har jag gjort mig klar för att gå på hockey
med min älskade vän! :)
brynes - modo
senare är det timrå - sundsvall !!
niceee..

ikväll vet jag inte vad som händer, få se om jag ska vara med
vännen min, eller om jag ska hitta på någotannat .. eller så blir jag
väl bara hemma !:) vi få se ! :)

hare bra alla, ring mig senare.. speciellt du elin! :)




Kommentarer
2 KOMMENTARER


» kungen

jag tycker du ska komma till mig ja! ingen vill va med mig idag =D

Tidpunk: 2009-09-05 @ 18:23:10
» Jossie

Fasen vad fin du var i håret då :)

Tidpunk: 2009-09-10 @ 13:46:11
Bloggadress/URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0