sexybitch!

Skrivet: 2009-09-16 Kl. 10:40:25
hejsan!!
Sitter på golvet på skolan och lyssnar på sexybitch och
peppar inför festen på lördag!
Sååå jävla kung låt, värd att lyssna på! ;)
Sen kommer min lärare, "men kajsa, vad håller du på med?"
jag- "öh? lyssnar på sexybitch! vadårå?"
haha ja lite pinsamt, och lillida sitter bara och skrattar åt mig.
men fuck deeee, jag älskar låtjäävlen! ;)

idag efterskolan har jag ingenaning om vad jag ska göra..
Kanske ska läsa lite i teoriboken.
men jag vetinte.. lyssna på sexybitch! ;)

men nu ska jag slipa på lite mitt powerpoint ! ;)
tjingeling! ;)

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Matilda

yeah, sexybitch :D

Tidpunk: 2009-09-16 @ 12:42:19
Bloggadress/URL: http://mahuldan.blogg.se/
» stora syster

Jag älskar dig jätte mycket min mysiga lilla trollunge!



Du är underbar!

Tidpunk: 2009-09-16 @ 14:07:06
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0