trött

Skrivet: 2009-09-26 Kl. 16:13:16
jamen hallå tore!

trött, trött och kanon trött!

har sovit hos elin inatt, blev mycket snack och mycket skratt, som vanligt.
älskade elin.. om jag hade orden för att förklara hur mycket du hade betytt
för mig så hade jag lätt förklarat, men tyvärr finns det inte ord så det räcker.
jag älskar dig snuttan !!<3

har kollat på hennes match idag också, tror jag kom med turen!
Alnö - njurunda = 6-0, vilken jävla match! bra kämpat alnö!
och man får väl tacka Jenny,Hanna och Kajsa som satt på sidan och snackade
med mig. vilka mysiga tjejer. fast det visste jag ju redan sen tidigare!:)

Nu sitter jag hemma och vill typ . haha försöker plugga men jag hamnar vid
datorn iallafall, men somsagt jag har ju provet på tisdag, så jag behöver inte
plugga så hårt idag, bara kolla igenom lite kanske? ja :)

Tea och Tina kommer snart också, precis vad jag behöver nu, en gullunge som
kan göra mig på glatt humör! lillgumman tea som kan säga lillmosters namn,
KAJKAA!! sötnos<3<3
tea hade ju kalas idag, och hon hade tydligen ropat på mig sa mamma, lillgumman!
jag ääälskar dig tea, och jag är en sååå stolt moster!! <3


Kommentarer
1 KOMMENTARER


» ida

hihi! Gulltjejen! :)

Tidpunk: 2009-09-26 @ 18:32:20
Bloggadress/URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0