:( <3

Skrivet: 2010-04-16 Kl. 22:24:56
tjennnaaa där.
idag har jag varit i skolan och lallat på som vanligt.
fick tillbaka ett prov och de visade sig vara ett vg, bra av mig där(Y)
och sen gjorde vi ett prov idag, och jag HADE pluggat... men de gick skit
och det kommer nog bli ett ig.. dummaaaa mig!

men sen åkte jag hem, kollade på häännää montääänaa! <3<3<3
sen kom mammis hem och frågade om jag ville följa med henen att köpa en
jacka, men jag sa neeej. men den jävleln känner mig så bra så hon sa att jag
skulle få donken om jag följde med och köra, så vad gör man då? jo hänger med
lillmamma så klart ;) gullmamma bjuppa på donken<3

sen kom vi hem, och jag fick nå fel ja.. ångest och nervös som fan..vilket jag ha
varit hela vecka utan anleding? eh, va äre för fel på mig?
började TOOK gråta utan världens finaste sms ifrån hanna :'( sen ringde jag jossan
och började gråta igen, vilket hon också gjorde!
jag har världens bästa vänner kan jag säga er! jag älskar faktiskt er två tjejer! <3

och juste, det blev inge stöde idag.. utan det blir imrn istället!
tro mig, det kommer bli lyckat! helvete va vi ska röja brudar! <3


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0