birsta med hanna och fest med elin

Skrivet: 2010-04-10 Kl. 12:43:04
godmorgon alla toppen människor.

klev upp runt 11 kanske och började smsa till hanna och frågade vad
hon skulle hitta på idag, och hon vill vara med mig och vi ska gå på
birsta. hon sa att hon ville slösa lite pengar. själv så har jag inge pengar
att slösa!

godmorgon alla människor.

jag sitter och väntar på hanna som aldrig blir klar, hon skrev för en och en halv
timme sen att hon skulle komma om en halv timme för då va hon klar...
hm.. jag som blev jätte stressad och gjorde mig klar på 20 minuter kanske..
men det jag ville komma fram till är att hanna är inte här än..

godmorgon alla.

senare idag så ska jag åka till elin tror jag och fixa mig där, sen så ska vi till
tilda och festa lite. men jag och elin ska vara nykter, och det känns jävligt bra.
har supit ganska mycket nu känns det som.

godmorgon.

nä men nu är jag bra dryg känner jag. ska göra något vettigt nu,
kanske några koppar kaffe? eller varför inte lite tee?
eller orkar jag ens göra nått? - näää..

puss k.n


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0