bra knäpp tjej känner jag!

Skrivet: 2010-04-15 Kl. 19:20:38
tjennnnnnnnna!

suck, jaaa.. vart ska jag börja nurå?
plugg plugg och plugg igen kanske? skolan tar fan knäcken på mig alltså.
men det är väl bara att kämpa känner jag?!
men nu äre bara några timmar kvar tills det är fredag, och sen äre bara
lite bajs lektioner och dubbel bb och sen äre helg, och hur skönt är inte det då?

men idag har jag kämpat på skolan..kämpat? nä nu ljög jag.. jag har bara målat
och skrivit konsiga grejer i min skrivbok och lallat på.. varit allmänt fjantig bara!
har skrivit kärleks förklaringar om stöde i min bok, skrivit att jag saknade min
vän hanna .. ? öh, i need help! aja..

drog hem, käkade tacos och sedan läste jag klar min bok, så nu ska jag plugga
inför provet jag har imrn, och efter allt pluggandet så ska jag nog börja på
andra delen av boken. "när jag hör din röst" gud vad jag älskar twilight böckerna..
helt beroende framkallande säger jag bara..

förlåt för att jag har skrivit skit dåligt nu, men jag är lite knäpp nu förtiden..
konstiga tankar som har slagit mig nu... tänker bara på massa minnen och skit.
fuck de känner jag.. ska börja bli normal igen! hahah! eller jag har väl aldrig
varit normal heller :| gud va jag ljuger..
aja.. puss på min mensvärk! WEEY!
IMRN BLIRE STÖDEEEE!! HEJJAAA MIG!:D

puss k.n


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0