däämn, lugn kväll ikväll?

Skrivet: 2010-04-02 Kl. 11:35:07
tjenixen! :D
vaknade halv 10 idag, pigg och gullig! törstig som ett as, men helt okej!
hade grymt kul igår på förfesten med brudarna och andreas :D
men mindre kul på krogen, någon blev alldeles för full, folk bara drog och
hälften bara försvann.
så det var bara jag och jossan kvar! :)

vi drog till max runt 2 igår och käkade, sen så drog vi hem till mig.
jag somnade på momangen och pratade i sömnen!(Y) bra där.

men nu har jossan dragit hem och jag ska hoppa in i duschen för att bli
lite snygg till påsklunchen hos mormor och morfar med släkten :)
mysmys säger jag bara!:D

ikväll blire lugnt va?
ja jag hoppas på det :)
lördag ska jag dra til fjälls! tjääbbäää:D


min kusin vickan är en säl!


vickans kusin kajsa är gullig.


Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0