EHEH

Skrivet: 2010-04-27 Kl. 20:06:01
tjennnnna! :)

för det första så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.
men det finns som sagt två vägar för dig och det är du som väljer!

men iallafall, jag är trött, jag är less men jag är ändåså kanon glad!
sitter och kollar på tv med mammsen nu! ;)
ugly betty just nu! (Y) äntligen.

schooola imrn, tråk! :D närå. lite spännande!
mycke skvaller kommer det att bli iallafall,känns som att jossan har mycket
att prata om efter en helhelg på partybåten!

och jag är bara förälskad i en tanke som inte finns,hell yeah!

på sista april så ska jag elin och kanske stina dra till ede och kolla på elin & frida
och doms gäng som ska spela. sen blire nog röj!;) weey!

men du, vi alla gillar tjockisar.
eller åtminstonde du!;)


jag är bitchen, och du är? ;)

Kommentarer
0 KOMMENTARER



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0