facebook istället för svenska b!

Skrivet: 2010-04-15 Kl. 08:49:22
sitter på skolan nu och försöker hålla på med pp, men vem vill
hålla på med sånt tråkigt när man kan sitta här eller vid facebook?
skolan borde spärra alla roliga sidor så kan man PLUGGA någongång
när vi sitter vid datorn.

men igår så var jag bara hemma och myste lite.
läste näääästan ut min bok, men gav upp när jag hade 2 kapitel kvar,
jag vill inte läsa ut boken för den är så jävla bra! :|

sen efter läsingen så blev de lite tv, arga snickarN och greys! :D weey!
men nu ska jag verkligen försöka plugga :o pluggade inte på svenskan
igår heller ju.. illa av mig!

puss k.n

Kommentarer
2 KOMMENTARER


» Rikke

PÅMINNELSE:Älskar dig!

Tidpunk: 2010-04-15 @ 17:55:19
Bloggadress/URL: http://rikke84.blogg.se/
» Jontina

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

Tidpunk: 2011-11-04 @ 20:26:16
Bloggadress/URL: http://jontina.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0